niedziela, 10 marca 2013

Coś nowego

Kilka miesięcy temu postanowiłam spróbować czegoś nowego/nie nowego. Szydełko od lat nie jest mi obce, ale jeszcze do niedawna jedyne co umiałam na nim zrobić to łańcuszek, słupek i półsłupek ;)
Dzięki youtube odkryłam mnóstwo tutoriali, a facebookowi zawdzięczam nowe szydełkowe znajomości :)

Ucząc się krok po kroku, podpatrując filmiki i podczytując instrukcje na blogach, udało mi się stworzyć pierwszą czapkę. Oraz kwiatek:


Wkrótce potem przyszedł czas na sowy. Ale o tym może w następnym poście ;)

Ciągle mam chęć na coś nowego :) Czapki mi już nie wystarczą, tym bardziej, że za oknem prawie wiosna. Na szydełku aktualnie koszulki na jajka, a wkrótce spróbuję swoich sił z koralikami ;)

Zapraszam do czytania, oglądania i komentowania :)

Moją wielką pasją jest haft krzyżykowy, a moje zmagania z nim można podglądać tutaj. Tam też do tej pory pokazywałam moje szydełkowe prace.

3 komentarze: